30 Ocak 2011 Pazar


Temrin 1

      Aşkın hiçte saklanışı sonra arzuyla salınışı bir kara peleriniyle şeytanın örtülmüş gibi neden gözükmezdir? Hiç neden iter dışı? Aşk neden saklanıyor? Asla anlatılamaz olanı anlatmayacağım, yoruldum ben bu konudan, bun geldi, var olmayan Temmuzlar geldi geçti. Mor İbrahim tay olarak kişnedi ekşi ekşi Gemlik’teki zeytin bahçesinde, Gümrah’a verdik onu Neveser Hanımı ona anneanne yaptık. Yazarlar bendeniz diyebildikleri gibi biz de diyebilirler kendilerinden söz açarken Tanrım derler sonra aklımı buda.
      Neler oldu burada? görkemli kaybedenler kimler? Şu geçen söz konusu Temmuzlardan birinde Mesned şiirini nadasa bıraktığını söylemişti Kim gönderdi bi tepsi baklavayı? Hiçi açıyorum nişan bohçası gibi. İşte bakın bir mendil 360⁰ yi toplayabilirsiniz. İfade kudreti versin amin. Anlatılabilir olanı flulaştıracağım günün birinde anlayın diye. Degajı hakketiniz. Mesned’le Turhal’da buluşmuştuk. Menend miydi. Olabilir, sıkıcı bir metin şut ve taç.
      Bildiğiniz gibi gol varsa top yoktur. Hatırlar mısınız o güzel gençlik günlerimde Real Madrit’e gol atmıştım Yeniden atamam, top yoksa nasıl gol atarım söyleyin ben. Onsekiz altı daha (ceza sahası ile altı pasın toplanışı) yirmidört sene önce Gümrah topa gülmeden bakamazdı. O zamanlar camdan kaleler vardı. Şimdi moda değil. Mimari değişti. Otçu olduk cam binalar gerekli değil, giderek ise şöyle ne bina ne cam iki üç daha fazla Vietnam.

Serdar Koçak

Henüz yayımlanmamış olan “Komünde Var Bir Hayat
başlıklı anlatısının giriş temrini
İlk defa AÇIK HAVA’da…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder