9 Ocak 2011 Pazar

entropi a
cut up / logos

a.
savaş sürüyor. sis soğuk. uykum yok. kazanmak benim umurumda mı.
bazen evet bazen hayır. rüzgâr çatır. cesedim şurda burda.

1 tekila, ½ bira, bir tekila daha, sonra biranın kalanı.
her şey derinlerde gömülü diyen gelsin şimdi.

kural 1.
herkes şüphelidir.
kural 2.
biri ‘dün’ diye başlıyorsa lafa, kendini sakın.


            a1.
            mono logos 1:
            yitmişsin de haberin yok.


b.
çaaat. elektrikler gidiyor. canlı sanki de,  gidiyormuş. bir de ‘ler’ yani.
bereket şimdiki sigortalar otomatik. eskiden (kural 1) bazen gerekirdi de bozuk para koyardım
sigortanın dibine. malum, para elektrik geçirir.
paranın işkence aleti potansiyeli.


c.
part mı önemlidir feldman mı. tabii ki feldman. part gitsin allahının dizinde otursun. benim allahım yok.
iki şey için bu satırlarda o:
alina bir, britten için yaptığı iki.
yani sus sus nereye kadar.


            c1.
            mono logos 2:
            n’oldu şimdi bunları dedin de.


ç.
her kapalı sistemde karışıklık zamanla artar,
termodinamiğin 2. yasası.


            ç1.
            duo logos 1:
            A- onun öldüğüne sevindin mi?
            B- evet.
            A- benim için fark etmiyor, eskisi kadar yalnızım.

           

d.
yol kenarında piknik. çok sonra anladım neden ‘içi boş’un kullanılmadığını. içimde kalmasın
bari şunu da söyleyeyim:
ya ben çok üzülüyorum stirner’in sonuna.

         
            d1.
            duo logos 2:
            XX- yapısal zaaf işaretleri gördüm mekânda.
            XY- hepimiz öyle.



e.
tekrarlanan yapıları severim, ama şimdi değiştiriyorum:
 “satürn’ün bir uydusunda”  iki dünyalı konuşuyor,
biri diyor ki diğerine, “geldiğin yer kadar kötüsün”.



SON SÖZ:
“bat dünya bat!”



uygar asan
2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder